Toimitusehdot
Tilaajan tulee olla 18 vuotta täyttänyt. Alle 18-vuotiaat voivat tilata huoltajan suostumuksella.
Verkkokaupassa myyjänä on Yokka.
Tilaus
Voit kerätä tuotteita ostoskoriin painamalla ”Lisää ostoskoriin”-painiketta haluamasi tuotteen kohdalla. Kerättyäsi tuotteet
- valitse maksutapa
- hyväksy toimitusehtomme
- siirry tilauslomakkeeseen
- täytä se huolellisesti
- lähetä tilaus
Lähetämme tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen.
Hinnat
Hinnat sisältävät arvonlisäveron (24%). Hinnat eivät sisällä kuljetusta.
Voimassaoleva hinta on hinta, joka on Leijakaupan sivustolla olevissa tuotteissa kaikkien nähtävillä. Hinnat ovat euroissa (EUR). Tilaukseen lisätään toimituskulut.
Asiakas saa tilauksestaan tilausvahvistuksen antamaansa sähköpostiosoitteeseen. Asiakas sitoutuu tarkkailemaan sähköpostiaan mahdollisten muutosten tai yhteydenottojen varalta.
Maksutavat
Voit valita haluamasi maksutavan ostotapahtuman aikana.
Emme peri erillisiä käsittely- tai toimitusmaksuja. Toimituskulut määräytyvät tilauksen painon ja koon mukaan. Lopullisen hinnan näet ennen tilauksen vahvistusta.
Ennakkomaksu: Voit maksaa tilauksesi ennakkoon maksamalla sähköpostitse lähettämämme laskun. Kun maksusuoritus on saapunut tilillemme, postitamme tilauksesi.
Toimitusaika
Toimitusaika varastosta löytyville tuotteille on 2 – 5 työpäivää..
Varastotilanne muuttuu jatkuvasti ja tuotteiden saatavuus saattaa vaihdella. Mikäli tuote on tilapäisesti loppunut varastostamme, toimitusaika saattaa vaihdella kahden päivän ja 3 viikon välillä tuotteesta riippuen. Tästä ilmoitamme aina tilauksen yhteydessä.
Voit tarkistuttaa tuotteiden saatavuuden erikseen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
Toimitus
Yritys on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle tuotteen saatavuuteen, toimitusaikaan tai tuotteen laatuun ja ominaisuuksiin liittyvistä muutoksista.
Paketti tulee noutaa viipymättä ja viimeistään saapumisilmoituksessa ilmoitettuun viimeiseen noutopäivään mennessä. Yleensä tämä on 7 vrk.
Tuotteen palautus
Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua tilatun tavaran vastaanottamisesta.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi asiakkaan on ilmoitettava meille (Leijakauppa, Yokka, Onnelantie 13, 13100 Hämeenlinna, myynti(a)ilarik40.sg-host.com) päätöksestänne peruuttaa kauppa yksiselitteisellä tavalla (kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ei riitä tilauksen peruuttamiseen. Noutamattomat lähetykset eivät ole tilauksen peruutuksia.
Jos peruutatte tilauksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset peruuttamisilmoituksen ja tuotteen saatuamme. Suoritamme palautuksen tilisiirrolla ilmoittamallenne tilille.
Pidätymme maksujen palautuksesta, kunnes olemme saaneet tavaran takaisin. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön sekä alkuperäisessä myyntipakkauksessaan. Käyttöohjeiden tulee olla tuotetta palautettaessa mukana. Mikäli käyttöönotetun tavaran arvo on alentunut tai se on tullut käytön vuoksi myyntikelvottomaksi, vastaa asiakas tuotteen koko arvosta.
Asiakkaan on palautettava tuotteet viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä jättämällä palautuspaketti toimipisteeseen kuljetettavaksi.
Asiakkaan tulee toimittaa paketti kuljettajan toimipisteeseen ja varmistua palautuskuitin saamisesta. Lähetystä ei voi palauttaa kirjelaatikkoon. Me vastaamme edellä kerrotulla tavalla palautettujen tuotteiden välittömistä palautuskustannuksista ja asiakas vastaa mahdollisista ylimääräisistä kustannuksista, jotka ovat aiheutuneet muusta kuin tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta.
Palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita.
Mikäli tilaamanne tuote on virheellinen, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
PERUUTTAMISILMOITUS
Vastaanottaja:
Yokka – Leijakauppa
Onnelantie 13
13100 Hämeenlinna
myynti(a)ilarik40.sg-host.com
Kuljetuksessa vaurioituneet tuotteet
Toisinaan paketti saattaa huolellisesta pakkaamisesta huolimatta vaurioitua kuljetuksen aikana. Tarkista noutaessasi pakettia paketin kunto. Mikäli paketti ja tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, tee heti noutopaikassa vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme.
Ylivoimainen este (force majeure)
Yritys ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy yrityksen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta yrityksen toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
Riitojen ratkaisu
Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.
TILAUKSEN TEHDESSÄÄN ASIAKAS SITOUTUU NOUDATTAMAAN NÄITÄ EHTOJA.